Pages

Sunday, December 22, 2019

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMAT

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMAT.


Pejam celik celik dah nak habis belajar dah. Mungkin penjalanan hidup kita berbeza. Dulu tak pernah angan angan nak masuk universiti. Nak kata bijak tu tak adalah. Biasa biasa. Langsung lah tak ada hati. Itulah. Semester 7 lah paling mencabar sebab banyak kelas yang pensyarah perempuan ajar. Jadi biasalah displin dating awal tu kena lah ikut. Kalau pensyarah lelaki dating lambat pun tak pa. senyum dah boleh masuk. Kalau pensyarah wanita, kena banyak soal. Macam Polis. Prof Normaliza terima kasih sangat sebab telah melatih saya menjadi displin, datang awal pada semester terakhir. semester sebelum ini, pensyarah ajar sampai kesimpulan atau madah pujangga baru saya terkedek-kedek jalan masuk kelas. Pengalaman yang saya tak akan saya lupakan Bersama kumpulan D'ROSe Production kerana memberi semangat pasukan dan memberi ruang untuk mencurah idea yang kreatif. Takkan lupakan video tragedy dan seram. agak susah untuk saya dan Fatihah aka kawan baru untuk menyunting video. tetapi alhamdullilah berkat kesabaran kami sampai pukul 6 baru tidur. Untuk Encik Akmal terima kasih ajar buat calendar. Kadang-kadang laju macam nak cepat kelas habis. tetapi sporting dan layan sahaja kerenah kami.

sepanjang minggu ke 14 Bersama mereka saya sangat terharu dan tidak akan lupa kenangan ini….







No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: Vlog Makanan

Assalamualaikum. Tugasan kali ini makan makan bersama rakan-rakan. Kami makan di Chicken Rice Shop. Sedap makanan di restoran itu sampai bol...